Sajószentpéter
   
 
  Önkormányzat Képviselő-testületi határozatok
 
Képviselő-testület
Bizottságok
Testületi ülések
Nemzetiségi Önkormányzat(ok)
Rendeletek
Határozatok
Rendezési terv
Gazdálkodás (üvegzseb)
Önkormányzati dokumentumok
Polgármesteri intézkedések
EU támogatással nyert pályázatok
Közbeszerzések
Statisztikai adatok
Hírek
Hirdetmények
Partnerségi egyeztetés
Választási információk
 
Ügyfélfogadás
Szervezeti egységek
Ügykörök
Ellenőrzési tervek
Telefonszámok
E-mail címek
Nyomtatványok
Szabályzatok
Pályázatok
 
Bölcsődék
Óvodák
Általános iskolák
Középiskolák
Egyéb oktatási intézmények
Közintézmények
Szociális intézmények
Szolgáltató intézmények
Egyesületek és egyéb szervezetek
Sportklubok
 
Egészségügyi ellátások
Településről
Településfotók
Településtérkép
Cégkatalógus
További információk a településről
 
Határozat: 159/2023 (08.24.) - hatályos
Tárgy: a Sajszentpteri Polgrmesteri Hivatal bels szervezeti tagozdsnak, ltszmnak,munkarendjnek, valamint gyflfogadsi rendjnek meghatrozsrl
Melléklet: -

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 159/2023. (VIII. 24.) határozata a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal belső szervezeti tagozódásának, létszámának, munkarendjének, valamint ügyfélfogadási rendjének meghatározásáról

1. Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az előterjesztést megtárgyalta, és a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 67. § (1) bekezdés d) pontjában foglaltak figyelembevételével a következő határozatot hozta:

A Képviselő-testület a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) belső szervezeti tagozódását a következők szerint határozza meg:
a) Jegyző
b) Aljegyző
c) Közvetlen jegyzői irányítás alá tartozók
Projektiroda
Társulási referens
Jegyzői referens
d) Aljegyzői irányítás alá tartozó
Intézményirányító és Szervezési Osztály
e) Igazgatási Osztály
f) Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztály
g) Városüzemeltetési és Beruházási Osztály

2. A Képviselő-testület a Hivatal engedélyezett létszámát 43 főben határozza meg.

3. A Képviselő-testület a Hivatal munkarendjét az alábbiak szerint határozza meg:

A munkaidő heti 40 óra.
A napi munkaidő:
hétfő, kedd, csütörtök: 7.30 órától 16.00 óráig
szerda: 7.30 órától 17.00 óráig
péntek: 7.30 órától 12.30 óráig.

A munkaközi szünet hétfőn, kedden és csütörtökön 30 perc, szerdán 50 perc, mely a munkaidőbe beszámít. A munkaközi szünet 12.00 óra és 13.00 óra között vehető igénybe, eltérő igénybevételt a jegyző és az osztályvezetők engedélyezhetnek. Munkaközi szünet nem vehető igénybe, ha a napi munkavégzés a 6 óra időtartamot nem éri el.

4. A jegyző - indokolt esetben - a köztisztviselő, munkavállaló kérésére eltérő munkarendet is engedélyezhet.

5. A Képviselő-testület a Hivatal ügyintézőinek ügyfélfogadási rendjét a következők szerint határozza meg:
hétfő: 8.00 órától 12.00 óráig
szerda: 8.00 órától 12.00 óráig
13.00 órától 17.00 óráig
péntek: 8.00 órától 12.00 óráig

6. Jegyző fogadóórája:
szerda 8.00 órától 12.00 óráig

7. A Képviselő-testület felhívja a jegyzőt, hogy gondoskodjon a Hivatal szervezeti és működési szabályzatának elkészítéséről.

8. Ez a határozat a Hivatal szervezeti és működési szabályzatának jóváhagyásáról szóló polgármesteri utasítás hatálybalépésének napján lép hatályba.

9. Hatályát veszti a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatának elfogadásáról szóló 142/2015. (VIII. 26.) határozat.
Felelős: Polgármester, Jegyző
Határidő:

 
   
| Belépés | Copyright